A cég egyik legbonyolultabb mégis legegyszerűbb feladata

Amikor az ember céget alapít tényleg mindenre fel van készülve a mai világan. Keres egy könyvelőt, akire jó esetben csak a dicséret van, és én megmondom őszintén, hogy bizony egy ügyvédet is leakasztottam a baráti társaságból, hiszen nagyon sok barátom ügyvéd lett, ilyen szempontból mondjuk legalább könnyebb dolgom volt. Azt tudom mondani, hogy mindezekkel úgy futottam neki a cégalapításnak, hogy bár tudtam, hogy az építőipar területe nem könnyű feladatokat fog elém tenni, de azt bizony mégsem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz dolgom lesz. Igazság szerint számtalanszor megfordult a fejemben, hogy feladom a dolgot és inkább elmegyek valaki szárnyai alá dolgozni, mert hihetetlen sok buktató és nehéz feladat állta az utamat sajnos.

Az egyik ilyen terület a munkavédelem és annak minden feladata volt, hiszen az ember nincs otthon a jogszabályi környezetben, és bár volt mellettem ügyvéd, aki segítő jobbot nyújtott, sajnos még így is azt kell mondjam, hogy nagyon nehéznek bizonyult a törvényi megfelelés, hiszen az ügyvéd sem szakember. Persze azonnal azt a tanácsot kaptam, hogy keressek valakit, vagy egy külső szolgáltatót, aki a cégen belül ezeket a feladatokat ellátja majd. Én így is tettem, és milyen jól tettem, hiszen az activesafety csapata azonnal felhívta a figyelmemet arra, hogy a kockázatértékelés feladata, mint olyan számomra is kötelező, de a gépek üzembe helyezése sem elfelejtendő a projektek megkezdésekor.

Én kétségbe is estem, azonban az activesafety munkatársa azonnal megnyugtatott, hogy ők teljesen profin megcsinálnak mindent, mindenben segítenek, nekem stratégiai és nagyobb volumenű döntésekkor lesz több dolgom, de egyébként természetesen mindent elmondanak és mindent koordinálnak. Hihetetlen módon hálás vagyok nekik, mert tényleg iszonyatosan nagy terhet vettek le a vállamról. Olyat, amit én talán meg sem tudtam volna oldani. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket. Számomra az egyik legbonyolultabb feladatot változtatták át a legegyszerűbbé.